Het gezicht van de winkel »

Het gezicht van Plus Verbeek

In november 2018 opende de Plus pas haar deuren in Leek, maar voor de trouwe klanten en de enthousiaste medewerkers voelde het alsof ze er al tientallen jaren kwamen. De lokaal aangepaste aanbiedingen en de wekelijkse folder droegen hier ongetwijfeld aan bij, maar het zijn de service en de klantvriendelijkheid waar velen de Plus echt om zullen missen. 

En dit begon al bij de ingang, waar je de afdeling van groentechef Thomas betrad. Deze vrolijke en vriendelijke jongeman deed dag in dag uit zijn uiterste best om van jouw eerste indruk van de winkel de best mogelijke te maken. Dit deed hij natuurlijk niet alleen, maar samen met een aantal parttimers, die hij met plezier liet zien hoeveel vertrouwen en vrijheid zij van hun werkgever kregen. Zo was er altijd de tijd om even met een klant mee te lopen en een goed gesprek te voeren, of om bijvoorbeeld samen nieuwe producten te proeven om ze daarna écht aan te kunnen raden aan de klanten. 

Deze vrijheid en gemoedelijke sfeer beaamt ook Renske, het vriendelijke gezicht dat de versafdeling in het gareel hield. Net als haar collega’s deden, is het eerste dat ze noemt de goede werksfeer en de waardering voor de variëteit in haar werkzaamheden. Maar waar Renske het eigenlijk allemaal voor deed, dat is het contact met haar klanten natuurlijk. Zo adviseerde ze haar klanten graag over al het lekkers dat ze op haar broodafdeling had liggen.

En wanneer je de sfeer in de hele winkel had geproefd, kwam je uit bij Hannie en haar kassaheldinnen. Hannie’s favoriete onderdeel aan het werken bij de Plus was het thuisgevoel en het echt kennen van haar klanten. Hierdoor was er altijd de tijd voor gezelligheid aan de kassa en werd het, voor bijvoorbeeld de ouderen van Leek, echt een sociale gebeurtenis. Bedankt voor de goede service Plus-toppers!

Meer informatie en openingstijden van